رفتن به نوشته‌ها

تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور

[ad_1]

تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور را به شما آموزش می‌دهیم. با رعایت تنظیمات اکسپلور اینستاگرام، می‌توانید شانس خود را برای ورود به اکسپلور افزایش دهید. الگوریتم اینستاگرام، عوامل مختلفی را برای نمایش پست‌ها در اکسپلور در نظر می‌گیرد. یکی از این عوامل، تنظیمات اینستاگرام شما است.

تنظیمات اکسپلور اینستاگرام

در این بخش، به بررسی تنظیمات اینستاگرام برای رفتن به اکسپلور می‌پردازیم. با استفاده از تنظیمات اکسپلور اینستاگرام، قادر خواهید بود تا صفحات مورد علاقه خود را افزایش دهید و یا صفحاتی را که دلخواه شما نیست حذف کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا برنامۀ اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. به قسمت اکسپلور اینستاگرام بروید.
  3. روی پست مورد نظر خود یک تب کلیک کنید.
  4. از میان گزینه‌های پنجره‌ای باز شده، روی (See Similar Posts) کلیک کنید.
  5. از این پس در اکسپلور، پست‌هایی را مشاهده خواهید کرد که مطابق با سلیقه شما باشد.

یکی از مشتری ها می گفت که من تنظیمات اینستاگرام برای رفتن به اکسپلور را درست انجام دادم ولی چرا پستام به اکسپلور نمیره؟ دلایل نرفتن پست به اکسپلور اینستاگرام چیه؟ در ادامه برای حل مشکل باید تنظیمات اینستاگرام را به شکل زیر تغییر دهید. خرید اکسپلور اینستاگرام را امتحان کنید.

اکسپلور اینستاگرام کجاست

اکسپلور اینستاگرام (Instagram Explore)، آیکن ذره بینی شکل در قسمت پایین صفحه اینستاگرام است که شامل تعداد زیادی عکس، ویدئو، ریلز و استوری است. قسمت اکسپلور اینستاگرام پست هایی که عمومی هستند را نمایش می دهد پس برای اینکه پیج شما توسط اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود نباید خصوصی باشد.

اکسپلور اینستاگرام کجاست

تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین تنظیمات اینستاگرام، تنظیمات حریم خصوصی است. اگر تنظیمات حریم خصوصی شما به گونه‌ای باشد که پست‌های شما برای همه قابل مشاهده نباشد، شانس شما برای ورود به اکسپلور کاهش می‌یابد. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  2. روی آیکون پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. گزینه Settings را انتخاب کنید.
  4. گزینه Privacy را انتخاب کنید.
  5. گزینه Public را برای Who can see your posts انتخاب کنید.

تنظیمات Following

گزینه Following در اینستاگرام، به شما امکان می‌دهد که افرادی که شما دنبال می‌کنید را مدیریت کنید. اگر شما افرادی را دنبال می‌کنید که تعداد فالوورهای زیادی دارند، پست‌های شما احتمال بیشتری دارد که در اکسپلور نمایش داده شوند.

برای اینکه پست‌های شما در اکسپلور نمایش داده شوند، باید افراد بیشتری را دنبال کنید. اما این کار را به‌طور تصادفی انجام ندهید. افراد را به صورت هدفمند دنبال کنید. یعنی افرادی را دنبال کنید که با محتوای شما مرتبط هستند.

تنظیمات Hashtags

هشتگ‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن پست‌های شما هستند. هشتگ‌ها، پست‌های شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌دهند. برای اینکه پست‌های شما در اکسپلور نمایش داده شوند، باید از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. مقاله هشتگ های پربازدید اینستاگرام را بخوانید.

آموزش رفتن به اکسپلور

با آموزش رفتن به اکسپلور اینستاگرام و راهکار قطعی ورود به اکسپلور را اینجا یاد بگیرید. Instagram Explore طبق الگوریتم خاصی، پست هایی که فالورها لایک کرده اند، پست هایی که اینگیجمنت بالایی دارند، محتواهایی که مرتب آن ها را دنبال می کنید، پیج‌هایی مشابه با پیج‌هایی که فالو کرده اید و .. را به شما نشان می دهد. در واقع می توان گفت چیزی را نشان می دهد که می خواهید ببینید.

آموزش رفتن به اکسپلور

1-چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

شما باید تمام تلاش خود را بکنید که در بهترین زمان در اینستاگرام پست منتشر کنید . برای اینکه بفهمید که چه ساعتی پست بزارید بره اکسپلور، باید تحقیق کنید که مخاطب هایتان چه زمانی از شبانه روز بیشترین فعالیت را در اینستا دارند و بیشترین بازدید از پیج شما در چه روز و در چه ساعاتی از روز اتفاق افتاده است. البته بازه ی زمانی 21 الی 1 شب بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام است.

با استفاده از ابزار Insight اینستاگرام آمار دقیقی از بازدید در روزها و ساعات مختلف پیج خود را مشاهده کنید. برای مشاهده این آمار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد اینستاگرام شوید و از قسمت تنظیمات وارد بخش Insights شوید.
  2. از بین گزینه های نمایش داده شده وارد بخش Total Followers شوید.
  3. صفحه را اسکرول کنید و به پایین صفحه بروید تا به قسمت Most Active Times برسید.
  4. در این قسمت دو گزینه Hours که آمار ساعات انتشار پست و قسمت Days که آمار انتشار پست در هر روز را نشان می دهد ببینید.

چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

در قسمت Hours می توانید با فلش های جلو و عقب آمار مربوط به هر روز را مشاهده کنید و با ضربه بر روی ستون های آمار، تعداد بازدید را نیز مشاهده کنید.

بین ساعت های 7 تا 9 صبح: در این ساعت کاربران تازه از خواب بیدار شده‌اند و معمولا اولینی کاری که می‌کنند چک کردن گوشی و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است‌.

بین ساعت های 11 تا 14 بعد از ظهر: در این زمان افراد در حال استراحت و صرف ناهار هستند و فرصت بیشتری برای چک کردن اینستاگرام دارند.

بین ساعت های 17 تا 19 عصر: در این ساعت افراد شاغل در حال برگشت به خانه هستند. خصوصا افرادی که در مترو، تاکسی، اتوبوس و… هستند خودشان را با اینستاگرام سرگرم می‌کنند و این ساعات بهترین زمان برای انتشار پست سرگرمی و طنز است. بنابراین سعی کنید در این زمان محتواهای شاد و سرگرم کننده منتشر کنید.

بازه ی زمانی 21 الی 1 نیمه شب: این بازه زمانی از موثرترین تایم ها برای انتشار پست در اینستاگرام است. در این زمان اکثر افراد در حال استراحت هستند و جوانان تا نیمه شب بیدار هستند شما با انتشار پست در این زمان بازدید و بازدهی بسیار بالایی را دریافت خواهید کرد. این بازه زمانی بهترین زمان انتشار پست آموزشی آن هم به صورت ویدئویی است. اگر مخاطبین هدف شما بیشتر آقایان هستند این بازه زمانی را از دست ندهید.

2- به اشتراک گذاری محتوای جذاب

تولید محتوا اصلا کار ساده ای نیست. شما باید بررسی کرده و متوجه شوید که دنبال کنندگان از چه موضوعاتی خوششان می آید. در انتشار پست ها علاوه بر زمان، محتوا و کاربرد آن ها نیز اهمیت دارد. محتوای پست باید جذاب، مفید، کاربردی و با مفهوم باشد. در پی انتشار چنین پستی در اینستاگرام، شاهد افزایش لایک آن خواهید بود و این یک راز ورود به Explore است که می تواند تضمین کننده موفقیت شما باشد .

3- داشتن زمان بندی و تقویم محتوایی

زمان بندی و داشتن تقویم محتوایی به رشد و موفقیت در اینستاگرام کمک بسیاری خواهد کرد. با داشتن یک تقویم محتوای اصولی یک برنامه مشخص خواهید داشت و از چند روز قبل می‌دانید که چه محتوایی را در چه روزی و چه زمانی انتشار خواهید داد. با داشتن تقویم محتوایی، زمان کافی برای تهیه محتوا را خواهید داشت و می توانید پست های باکیفیت تری را در اینستا منتشر کنید

4- آنالیز پیج اینستاگرام برای شناخت مخاطب

یکی از مزیت های اینستاگرام این است که آمارهایی را بر اساس بازدید و علاقه مندی کاربران ارائه می دهد. با استفاده از ابزار آنالیز پیج اینستاگرام خود برای شناخت هرچه بیشتر مخاطب هایتان توجه ویژه ای داشته باشید. بررسی کنید و ببینید که مخاطبتان چه نوع محتواهایی را بیشتر می پسندد؟ ببینید لایک عکس های پیجتان بیشتر است یا ویدئوها؟ با آگاهی به علایق مخاطب، می توانید محتوایی تولید کنید که بیشتر مورد پسند آن ها باشد. پس یک روش ورود به اکسپلور اینستاگرام این است که رفتار مخاطب خود را به طور دائمی رصد کرده و درست در همان مسیری قدم بردارید که مطمئن هستید شما را دنبال خواهد کرد.

5-  ارتباط با فالوورها از طریق استوری و کامنت ها

باید همواره به صورت مستمر در پیج Instagram خود به روش های مختلف فعالیت داشته باشید. فعالیت های مداوم باعث ایجاد صمیمیت بین شما و مخاطب شده و او را به سمت پیج جذب خواهد کرد. می توانید یک ارتباط دائمی از طریق چالش استوری و یا قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام ، با مخاطبتان داشته باشید. حفظ این ارتباط در طولانی مدت باعث دیده شدن هرچه بیشتر پست ها در صفحه Explore خواهد شد.

6- پاسخگویی خودکار به کامنت ها

در اکثر مواقع وقتی که مخاطبان و یا بازدیدکنندگان، زیر پست ها کامنت می گذارند، انتظار پاسخ از جانب شما را دارند. توجه داشته باشید که برای پاسخ دادن به کامنت ها سریع باید اقدام کنید. پاسخ به نظرات باید به درستی انجام شود، باید با رعایت نهایت ادب و احترام با مخاطبان خود تعامل کنید. پاسخ دادن به کامنت های منفی نیز باید با احترام باشد و مجاز به به کار بردن الفاظ ناشایست نخواهید بود. همواره سعی کنید که در کامنت ها از طریق بازاریابی دیدگاه یا کامنت مارکتینگ، مخاطب را به بازدید بیشتر از صفحه تان دعوت کنید تا با این کار بتوانید سریع تر به Explore وارد شوید.

7- افزایش تعامل کاربران با صفحه

تعامل با کاربر را می توان یک عامل بسیار مهم برای ورود به Explore دانست. با تغییر الگوریتم این شبکه اجتماعی کاربران می توانند بیشتر از قبل پست های موردعلاقه دوستان خود را ببینند. اگر اقداماتی انجام دهید که باعث افزایش تعامل کاربران با صفحه تان شود، به دنبال آن، صفحه شما به دوستان مخاطب هایتان نیز نمایش داده شده و آمار بازدید درصد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. اگر تعامل با کاربران از طریق کامنت گذاری، ریپلای استوری، سیو کردن پست و … بیشتر شود، اعتبار شما نزد اینستاگرام بیشتر خواهد شد.

8- استفاده از فرمت های جدید برای به اشتراک گذاری Reels

اینستاگرام همواره با آپدیت های جدیدش، قابلیت های جدیدی را برای کاربران خود رونمایی می کند. یکی از قابلیت های جدید Instagram قسمت ریلز اینستاگرام است. با انتشار محتوا با این فرمت می توانید آسان تر به اکسپلور وارد شوید. با انتشار ویدئوها در این فرمت و اطلاع رسانی از طریق استوری، تعامل با کاربران نیز بیشتر خواهد شد. به طورکلی از قابلیت های ویژه این پلتفرم غافل نشوید، به عنوان مثال می توانید از فالوورهای خود بخواهید که نوتیفیکیشن پست و استوری های شما را فعال کنند تا پست هایی که انتشار می دهید را در زمان طلایی ببینند.

9- انتشار IGTV به جای پست های چند صفحه ای

یکی دیگر از اقداماتی که برای ورود سریع تر به اکسپلور اینستاگرام می توانید انجام دهید، انتشار پست های بیش از یک دقیقه در قالب IGTV به جای پست های چند صفحه ای و ورقه ای است. معمولا محتواهایی که به صورت IGTV منتشر می شوند جذابیت بیشتری برای مخاطب خواهند داشت، چراکه او می تواند با کنترل خود هر قسمت از ویدئو را که می خواهد مشاهده کند.

10- استفاده اصولی از هشتگ ها

هشتگ ها به منظور نمایش پست های مرتبط تر با موضوع و کاربردی تر به کاربر استفاده می شوند. به همین خاطر شما مجاز نخواهید بود صرفا برای افزایش بازدید پیج خود بدون قاعده از هشتگ ها استفاده کنید. بهترین تعداد هشتگ برای یک پست 5 تا 9 عدد است و اگر بیش از حد استفاده شود ممکن است پیج شما از طریق اینستاگرام اسپم شناخته شود. بهتر است که هشتگ های هر پست را خصوصی سازی کنید و کاملا مرتبط با موضوع آن هشتگ بزنید؛ در این صورت احتمال بازدید هر پست شما بیشتر شده و در صورت جذابیت آن ممکن است کاربران آن هشتگ را نیز فالو کنند.

11- حذف کردن فالوورهای فیک و غیرفعال

وجود فالوور فیک و غیرفعال، اعتبار پیج را کاهش میدهد. زمانی که تعداد فالوورهای شما با میزان بازدید و لایک پست هایتان تناسب و همخوانی نداشته باشد، این تفکر برای مخاطب ایجاد می شود که حتما پیج از اعتبار کافی برخوردار نیست. همچنین خود برنامه اینستاگرام نیز در چنین حالتی صفحه را فاقد اعتبار خواهد دانست. پس برای این که بتوانید در اینستاگرام پیشرفت کنید و به صفحه اکسپلور وارد شوید، باید فالورهای فیک و غیرفعال را از صفحه خود حذف کنید.

دیدن لایو در اکسپلور اینستا

وقتی به بخش اکسپلور اینستاگرام می‌روید، گزینه‌ای با نام Top Live در بالای صفحه ظاهر می‌شود که با انتخاب و کلیک روی آن به بخش زنده ویدئوها و لایو اینستاگرام دسترسی پیدا خواهید کرد. با کشیدن صفحه به سمت چپ و راست هم سایر ویدئوها را می‌تونید ببینید.

ربات ورود به اکسپلور اینستا

ربات ورود به اکسپلور اینستاگرام که قبلا ربات افزایش فالوور اینستاگرام فعال بود کار می کرد اما الان پنل ورود به اکسپلور اینستاگرام مارکتینگ 98، ارزان ترین پکیج های ورود به اکسپلور اینستاگرام را می  توانید خریداری کنید.

راز ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

روش های قرار گرفتن پست در اکسپلور اینستاگرام و اینکه الگوریتم اینستاگرام برای explore چگونه است؟ برای ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام، از راهکارهای مختلفی استفاده می‌کنند. نمایش پست‌های یک پیج در اکسپلور می‌تواند به طرز چشمگیری دیده شدن پیج و تعداد فالوئرهای آن را افزایش دهد. به همین دلیل اغلب افراد و کسب و کارها به دنبال یاد گرفتن تنظیمات اینستاگرام برای رفتن به اکسپلور هستند. ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام یک فرآیند پیچیده است و اینستاگرام از الگوریتم‌های مختلف خود برای نمایش محتواها در اکسپلور استفاده می‌کند.

خدمات اکسپلور اینستاگرام

این الگوریتم‌ها بر اساس عوامل مختلفی مانند تعداد دنبال کنندگان، تعاملات کاربران، استفاده از هشتگ‌ها، ویدئوها و عکس‌ها، محتوای مرتبط و محبوب، ترند‌ها و غیره تصمیم می‌گیرند که کدام پست‌ها در بخش اکسپلور نمایش داده شوند. بنابراین نمی‌توانیم نکته‌ای خاص را به عنوان تنها راز یا فرمولی جادویی برای ورود به اکسپلور معرفی کنیم. اما با رعایت روش‌ها و نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، می‌توانید احتمال نمایش پست‌های خود در بخش اکسپلور را افزایش دهید.

بهترین زمان برای انتشار ریلز در اینستاگرام

انتخاب بهترین زمان انتشار ریلز با انتشار دیگر پست ها متفاوت است و شما باید در مورد زمان انتشار ریلز بسیار حساس باشید. ریلزها که در مدتی که به اینستاگرام اضافه شده اند تاثیر زیادی در افزایش فالوور و افزایش بازدید داشته اند می توانند میزان بازدید را تا 300 درصد هم افزایش دهند. طبق تجربه ساعات 9 تا 12 ظهر از روزهای دوشنبه تا 5 شنبه بهترین زمان برای انتشار ریلز است. همچنین با توجه به تجربه های موفقی که وجود داشته است توصیه می شود در روزهای جمعه تا یکشنبه هیچ ریلزی در اینستاگرام خود منتشر نکنید.

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

اینستاگرام در اپلیکشن خود صفحه ای به نام اکسپلور اینستاگرام ( explore instagramقرار داده است که پست هایی جالب از کاربران اینستاگرام را در آنجا نمایش میدهد . که اگر دقت کرده باشید پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند ، بازدید،لایک و کامنت بیشتری دارند

چگونه عکس خود را در سرچ اینستاگرام بگذاریم

برای اینکه پست های شما هم در این صفحه نمایش داده شود باید الگوریتمی که اینستاگرام طراحی کرده است را رعایت کنید الگوریتمی که اینستاگرام برای اکسپلور طراحی کرده هست همانند گوگل کار میکند که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند البته شما می توانید با استفاده از خدمات اکسپلور اینستاگرام ( خرید بازدید، ایمپرشن، لایک و سیو ) از پنل اینستاگرام مارکتینگ 98 احتمال قراردادن پست در بخش اکسپلور را افزایش دهید

چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم

برخی از افراد به دنبال آن هستند تا پست‌های نمایش داده شده در قسمت اکسپلور اینستاگرامشان را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. برای این کار نیاز است تا قسمت اکسپلور را ریست کنید. فرآیند ریست کردن قسمت اکسپلور به زمان احتیاج دارد. برای آنکه الگوریتم‌های اینستاگرام، سلایق شما را شناسایی کنند، به چند روز یا چند هفته زمان نیاز دارند.

پاک کردن اکسپلور اینستاگرام

پس از شناسایی علاقه‌مندی‌های شما توسط الگوریتم‌ها، محتواهای مناسب شما در بخش اکسپلور نشان داده خواهند شد. برای ریست کردن اکسپلور اینستاگرام لازم است تا مراحل زیر را دنبال کنید.

پاک کردن اکسپلور اینستاگرام

برای اینکه اکسپلور را ریست کنید، در اولین قدم بهتر است تا تاریخچه جستجوی خود را پاک کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  • به پروفایل خود وارد شوید.
  • روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه، کلیک کنید.
  • گزینه (Setting) را انتخاب کنید تا وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • گزینه (Security) را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ای که باز شده است، روی گزینه (Search History) کلیک کنید.
  • در نهایت در گوشه راست بالای صفحه، گزینه (Clear All) را انتخاب کنید.

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم

1 پست هایی با محتوا و با کیفیت عالی بسازید : سعی کنید پست هایی بدون قالب و با کیفت بسازید . از اسلایدر استفاده کنید .هر چقدر کاربر در پیج شما بماند امتیاز محسوب میشود .

  • از نوشتن آیدی اینستاگرام در داخل محتوا برای طولانی مدت خودداری کنید .

2 از هشتگ مناسب استفاده کنید : منظور ازهشتگ مناسب این هست که اگه محتوایی میگذارید که موضوع آن فان هست هشتگ هایی استفاده کنید که به فان نزدیک باشند. مثلا  #خنده،#جالب،#خنده دار و 

3 از کپشن مناسب استفاده کنید : یک کپشن خوب می تواند در پیج شما نگه داشته و برای شما کامنت و لایک بیاورد که این در ارسال پست به اکسپلور نقش عمده ای دارد .

  • در داخل کپشن از هشتگ استفاده کنید .
  • کپشن خود را طوری بنویسید که مخاطبان خود را به چالش بکشید . مثلا : ازشون سوال بپرسید
  • سعی کنید کپشن طولانی و جالب داشته باشید نه خسته کننده و کپشن مربوط به محتوا باشد .

4 پست های خود را زمانبندی کنید : سعی کنید پست های خود را در زمان هایی قرار دهیدکه کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین باشند. طبق آماری که از اینستاگرام داریم زمان هایی که بیشترین افرد در اینستاگرام آنلاین هستند ساعات زیر می باشد 

  • ساعت 10 _ 12
  • ساعت 16 _ 18
  • بین ساعت 20 _ 22

 پیشنهاد و تجربه شما

اگر سوالی در مورد اکسپلور اینستاگرام داشتید می توانید از بخش نظرات مطرح نمایید



[ad_2]

Source link

منتشر شده در اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *